Tulevia tapahtumia ja ryhmiä

• SYKSYN JOOGAKOULU 2018

Joogakoulu 2018 pidetään 27-28.10.2018, aiheena JOOGA, AIVOT JA TUNTEET.

SYKSYN JOOGAKOULUN OHJELMA

JOOGARYHMÄT

Joogaryhmät aloittavat pääsääntöisesti viikolla 37 ja kokoontuvat syksyllä 12 kertaa.

KATSO KAIKKI SYKSYN JOOGARYHMÄT

LASTEN JOOGA PIKKU-HUOPALAHDESSA

PUNAMÄENPOLKU 1 (terassitalo), kerhotila

Ryhmä 1, 6-9 vuotiaille
Tutustutaan joogaan leikin, mielikuvien ja tarinoiden kautta. Mielikuvamatkoilla osallistujat pääsevät eläytymään mm. eläinhahmoihin, liikkumaan ja rentoutumaan. Kurssi on tarkoitettu 6-9v lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Se soveltuu sekä joogaan tutustuville että jo aiemmin jooganneille, myös lapsille, jotka hyötyvät pienestä ryhmästä. Ryhmään mahtuu 7 lapsi-aikuinen paria. Hinta 40 €

Ryhmä 2, 10-12 vuotiaille
Harjoitellaan jooga-asentoja ja sarjoja lapsille sopivassa muodossa ilon ja mielikuvien kautta. Fyysisen harjoittelun lisäksi tunti sisältää lopuksi rentoutumishetken. Joogassa ei kilpailla eikä vertailla, ja jokainen voi tulla mukaan juuri sellaisena kuin on. Jooga sopii hyvin niin omaa liikuntalajin etsivälle kuin oheislajiksi muuten liikkuvalle. Tunnille ovat tervetulleita lapset yksin tai aikuisen kanssa, oman lapsenne toiveen mukaisesti. Ryhmään mahtuu yhtensä 14 osallistujaa. Hinta 30 €/lapsi, 40 € /lapsi-aikuinen pari.

Molemmat ryhmät kokoontuvat kolmena sunnuntaina 23.9 – 7.10.2018 Ryhmä 6-9 vuotiaille 17.30-18.15. Ryhmä 10-12 vuotiaille klo 18.45 – 19.30. Ryhmiä ohjaa Virpi Tallqvist. Tiedustelut ja ilmoittautumiset virpitallqvist@hotmail.com 15.9.2018 mennessä. Ota mukaan oma alusta ja joustava lämmin asu.

Joogaterapiayhdistyksen säännölliset tapahtumat

Joogaterapiayhdistys järjestää mm. seuraavia säännöllisiä tapahtumia:

YOGALEDARTRÄFF PÅ SVENSKA

Varje år arrangeras en yogaledarträff på svenska i Helsingfors en lördag kring Runebergsdagen. Programmet kan bestå av föreläsningar, yogaövningar och workshops angående ett särskilt tema. Träffen är avsedd för alla FYF-yogalärare och -studerande.

Yogaledarträff på svenska 3.2.2018 Programmet (PDF)

VUOSIKOKOUS 7.4.2018

Joogaterapiayhdistyksen vuosikokous pidetään lauantaina 7.4.2018. Ennen yhdistyksen vuosikokousta keväällä järjestetään joogaan liittyvä ohjelma.

Vuosikokous 2018 ohjelma (PDF)

SYKSYN JOOGAKOULU

Joogakoulua on jo vuodesta 1993 järjestetty syksyisin Helsingissä. Joogakoulussa syvennytään erilaisiin joogateemoihin esim. luentojen, harjoitusten, työpajojen ja keskustelujen kautta. Viikonlopun pituinen Joogakoulu, johon voi osallistua vain yhteen tai molempiin päiviin, on kaikille avoin.

Syksyn joogakoulun koko ohjelma 2018

Vuoden 2018 Joogakoulun aiheena: jooga, aivot ja tunteet.