Pic

Ryhmät

Joogaterapiayhdistyksen kurssit syksyllä 2018

Joogaryhmät aloittavat pääsääntöisesti viikolla 37 ja kokoontuvat syksyllä 12 kertaa. Kurssin hinta on 120 euroa, jäsenille 115 euroa. Voit maksaa myös Smartum-seteleillä. Ryhmiin mahtuu noin 12-14 oppilasta. Ota mukaan oma joogamatto, oma pyyhe, sekä joustava ja lämmin asu.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut:
Sähköpostitse: posti(at)joogaterapiayhdistys.fi maanantaina 3.9.2018 alkaen klo 10–12 tai ohjaajalle jos niin neuvotaan alla.

Ilmoittautuminen on selvä, kun olet saanut vastauksen.

Puhelinpäivystys jatkuu 14.9.2017 lähtien perjantaisin klo 9–9.30.

HARJOITA JOOGAA USEAMMIN! Osallistu kahteen joogaryhmään viikossa, saat 20% ALENNUKSEN edullisemmasta ryhmästä.

Tulevia tapahtumia ja ryhmiä

• SYKSYN JOOGAKOULU 2018

Joogakoulu 2018 pidetään 27-28.10.2018, aiheena JOOGA, AIVOT JA TUNTEET.

SYKSYN JOOGAKOULUN OHJELMA

JOOGARYHMÄT PIKKU-HUOPALAHDESSA

KORPPAANMÄENTIE 25, KERHOTILA

Maanantai
10.9. – 26.11.
klo 18.15-19.45 Helena Ikonen ja Annika Törn-Raiskila. Ilmoittautumiset 3.9.2018 alkaen suoraan ohjaajalle annika.torn-raiskila@hotmail.com, tiedustelut/viestit puh. 050 346 1360

Tiistai
11.9. – 27.11.
klo 10.15-11.45 Anja Skrabb
klo 18.15-19.45 Pirjo Paavilainen ja Sirpa Immonen. Ilmoittautumiset suoraan ohjaajalle pirjo.paavilainen@fimnet.fi

HUOM! PUNAMÄENPOLKU 1 (terassitalo), kerhotila

Keskiviikko
12.9. – 28.11.
klo 10.15–11.45 ohjaaja Clara Ekebom; svensk seniorgrupp
klo 12.15–13.45 Sylvi Särkkä ja Kaisa Timonen
klo 19.15-20.45 Pekka Tuomi

Torstai
13.9.–29.11.
klo 10.15–11.45 Liisa Suonio
klo 13.15–14.45 Kati Kuikka ja Pirkko Talja, alkeiskurssi
klo 15.15-16.45 Helena Ikonen pitkään jooganneille ja ohjaajille
HUOM! 20.9. – 29.11
klo 17.30–19.00
Sanna Kullberg; erityisryhmä rintasyövän kokeneille (11 kertaa, 110 euroa) , tiedustelut ja ilmoittautumiset puh. 040 4174646, santtu.santeri@gmail.com

Perjantai
14.9.–30.11.
klo 09.45-11.15 Karin Sillander; selkäjooga

JOOGARYHMÄT MUUALLA

KATAJANOKAN HALLI, Merikasarminkatu 1, liikuntasali

(Raitiovaunu 4, toiseksi viimeinen pysäkki)

Keskiviikko 12.9. – 28.11. klo 10.00–11.30 Maija Heikinheimo

Kurssi alkaa viikolla 37. Ryhmä kokoontuu syksyllä 12 kertaa, hinta 115 euroa. jäsenille 110 euroa (voit maksaa myös Smartum-seteleillä). Ota mukaan oma pyyhe sekä joustava ja lämmin asu.

LYHYET KURSSIT PIKKU-HUOPALAHDESSA

LASTEN JOOGA PIKKU-HUOPALAHDESSA

PUNAMÄENPOLKU 1 (terassitalo), kerhotila

Ryhmä 1, 6-9 vuotiaille
Tutustutaan joogaan leikin, mielikuvien ja tarinoiden kautta. Mielikuvamatkoilla osallistujat pääsevät eläytymään mm. eläinhahmoihin, liikkumaan ja rentoutumaan. Kurssi on tarkoitettu 6-9v lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Se soveltuu sekä joogaan tutustuville että jo aiemmin jooganneille, myös lapsille, jotka hyötyvät pienestä ryhmästä. Ryhmään mahtuu 7 lapsi-aikuinen paria. Hinta 40 €

Ryhmä 2, 10-12 vuotiaille
Harjoitellaan jooga-asentoja ja sarjoja lapsille sopivassa muodossa ilon ja mielikuvien kautta. Fyysisen harjoittelun lisäksi tunti sisältää lopuksi rentoutumishetken. Joogassa ei kilpailla eikä vertailla, ja jokainen voi tulla mukaan juuri sellaisena kuin on. Jooga sopii hyvin niin omaa liikuntalajin etsivälle kuin oheislajiksi muuten liikkuvalle. Tunnille ovat tervetulleita lapset yksin tai aikuisen kanssa, oman lapsenne toiveen mukaisesti. Ryhmään mahtuu yhtensä 14 osallistujaa. Hinta 30 €/lapsi, 40 € /lapsi-aikuinen pari.

Molemmat ryhmät kokoontuvat kolmena sunnuntaina 23.9 – 7.10.2018 Ryhmä 6-9 vuotiaille 17.30-18.15. Ryhmä 10-12 vuotiaille klo 18.45 – 19.30. Ryhmiä ohjaa Virpi Tallqvist. Tiedustelut ja ilmoittautumiset virpitallqvist@hotmail.com 15.9.2018 mennessä. Ota mukaan oma alusta ja joustava lämmin asu.

HARJOITA JOOGAA USEAMMIN!

Pic