Pic

Ryhmät

Joogaterapiayhdistyksen kurssit syksyllä 2017

Syksyn kurssit alkavat viikolla 36. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 28.8.2017 alkaen.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut:
posti(at)joogaterapiayhdistys.fi maanantaina 28.8.2017 alkaen tai puh. (09) 637 573 maanantaina 28.8.2017 klo 10–12.

Ilmoittautuminen on selvä, kun olet saanut vastauksen.

Puhelinpäivystys jatkuu 8.9.2017 lähtien perjantaisin klo 8.45–9.45.

HARJOITA JOOGAA USEAMMIN! Osallistu kahteen joogaryhmään viikossa, saat 20% ALENNUKSEN edullisemmasta ryhmästä.

KAIKKI SYKSYN KURSSIT PDF-tiedostona

Tulevia tapahtumia ja ryhmiä

• SYKSYN 2017 JOOGAKOULU

Syksyn 2017 Joogakoulu pidetään 21.-22.10.2017. SYKSYN JOOGAKOULU OHJELMA (PDF)

SAMPOLAN JOOGARYHMÄT

SAMPOLA, Sammonkatu 9 C 66

Joogaryhmät aloittavat pääsääntöisesti viikolla 36 ja kokoontuvat syksyllä 12 kertaa. Kurssin hinta on 120 euroa, jäsenille 115 euroa. Voit maksaa myös Smartum-seteleillä. Ryhmiin mahtuu 9 oppilasta. Sampolassa on joogamattoja, mutta ota mukaan oma pyyhe, sekä joustava ja lämmin asu.

Maanantai
4.9.–20.11.
klo 17.00–18.30 ohjaaja Sirpa Immonen

Tiistai
5.9.–21.11.
klo 10.00–11.30 ohjaaja Anja Heikkinen
klo 13.30–15.00 ohjaaja Kati Kuikka
klo 16.45–18.15 ohjaaja Sanna Kullberg; erityisryhmä rintasyövän kokeneille, tiedustelut ja ilmoittautumiset puh. 040 417 4646, santtu.santeri(at)gmail.com
klo 18.45–20.15 ohjaaja Pekka Tuomi

Keskiviikko
6.9.–22.11.
klo 10.00–11.30 ohjaaja Clara Ekebom; svensk seniorgrupp
klo 12.00–13.30 ohjaaja Sylvi Särkkä
klo 14.00–15.30 ohjaaja Kaisa Timonen
klo 17.00–18.30 ohjaaja Anja Skrabb
klo 19.00–20.30 ohjaaja Pekka Tuomi; miestenryhmä

Torstai
7.9.–23.11.
klo 10.30–12.00 ohjaaja Liisa Suonio
klo 13.00–14.30 ohjaaja Nora Palmgren
klo 15.00–16.30 ohjaaja Helena Ikonen pitkään jooganneille ja ohjaajille
klo 17.00–18.30 ohjaaja Outi Kuuliala
klo 19.00–20.30 ohjaaja Sanna Kullberg joogaharjoitus + meditaatio

Perjantai
8.9.–24.11.
klo 10.00–11.30 ohjaaja Karin Sillander; selkäjooga
klo 17.00–18.30 ohjaaja Sanna Kullberg; erityisryhmä rintasyövän kokeneille, tiedustelut ja ilmoittautumiset puh. puh. 040 4174646, santtu.santeri(at)gmail.com

LYHYET KURSSIT SAMPOLASSA

>LASTEN JOOGA

Ryhmä 1, 6-9 vuotiaille
Tutustutaan joogaan leikin, mielikuvien ja tarinoiden kautta. Mielikuvamatkoilla osallistujat pääsevät eläytymään mm. eläinhahmoihin, liikkumaan ja rentoutumaan. Kurssi on tarkoitettu 6-9v lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Se soveltuu sekä joogaan tutustuville että jo aiemmin jooganneille, myös lapsille, jotka hyötyvät pienestä ryhmästä.
Ryhmään mahtuu 5 lapsi-aikuinen paria. Hinta 50 €

Ryhmä 2, 10-12 vuotiaille:
Harjoitellaan jooga-asentoja ja sarjoja lapsille sopivassa muodossa ilon ja mielikuvien kautta. Fyysisen harjoittelun lisäksi tunti sisältää lopuksi rentoutumishetken. Joogassa ei kilpailla eikä vertailla, ja jokainen voi tulla mukaan juuri sellaisena kuin on. Jooga sopii hyvin niin omaa liikuntalajiaan etsivälle kuin oheislajiksi muuten liikkuvalle. Tunnille ovat tervetulleita lapset yksin tai aikuisen kanssa, oman lapsenne toiveen mukaisesti.
Ryhmään mahtuu yhteensä 10 osallistujaa.
Hinta 40€/lapsi, 70€/lapsi-aikuinen pari

Molemmat ryhmät kokoontuvat viitenä sunnuntaina 3.9., 10.9., 17.9., 24.9. ja 1.10.2017. Ryhmä 6-9 vuotiaille klo 17.30 - 18.15. Ryhmä 10 -12 vuotiaille klo 18.45 -19.30. Ryhmiä ohjaa Virpi Tallqvist. Tiedustelut ja ilmoittautumiset virpitallqvist(at)hotmail.com 30.8.2017 mennessä.

JOOGARYHMÄT MUUALLA

TAIVALLAHDEN KOULU, Eteläinen Hesperiankatu 38, leikkisali

Kurssi alkaa viikolla 36. Ryhmä kokoontuu syksyllä12 kertaa, hinta 115 euroa, jäsenille 110 euroa (voit maksaa myös Smartum-seteleillä). Mahdollista osallistua kertamaksulla, joka on 12 euroa. Maksu ohjaajalle. Ota mukaan oma alusta sekä joustava ja lämmin asu.

Torstai 7.9-23.11 klo 17.00-18.30    ohjaaja Sanna Kullberg Ilmoittautumiset suoraan ohjaajalle santtu.santeri(at)gmail.com tekstiviestit/soittopyynnöt 040 417 4646

KATAJANOKAN HALLI, liikuntasali, Merikasarminkatu 1

(Raitiovaunu 4, toiseksi viimeinen pysäkki) Kurssi alkaa viikolla 36. Ryhmä kokoontuu syksyllä 12 kertaa, hinta 115 euroa. jäsenille 110 euroa (voit maksaa myös Smartum-seteleillä). Ota mukaan oma pyyhe sekä joustava ja lämmin asu. Ilmoittautumiset sähköpostilla posti(at)joogaterapiayhdistys.fi maanantaina 28.8.2017 alkaen tai puh. (09) 637 573 maanantaina 28.8.2017 klo 10-12. 8.9.2017 jälkeen puhelinpäivystys perjantaisin klo 8.45-9.45.

Keskiviikko 6.9-22.11 klo 10.00–11.30 Maija Heikinheimo

PIKKUHUOPALAHTI, Korppaanmäentie 25, kerhotila

Kurssi alkaa viikolla 37. Ryhmä kokoontuu syksyllä12 kertaa, hinta 120 euroa, jäsenille 115 euroa (voit maksaa myös Smartum-seteleillä). Ota mukaan oma alusta sekä joustava ja lämmin asu.

Maanantai 11.9-27.11 klo 18.15–19.45 Helena Ikonen ja Annika Törn-Raiskila

Ilmoittautumiset 28.8.2017 alkaen suoraan ohjaajalle annika.torn-raiskila(at)hotmail.com, puhelintiedustelut/viestit 050 346 1360

PIKKUHUOPALAHTI, Korppaanmäentie 25, kerhotila

Joogaa hoitotyötä tekeville