Alkeiskurssi

Alkeiskurssilla tutustutaan Suomen Joogaliiton välittämään SJL-joogaan (hatha jooga): keskittyneesti suoritettava harjoitus, tietoisuus hengityksestä, rentoutuminen ja mielen hiljentäminen.

Hoitotyötä tekeville

Joogassa oppii löytämään oman tasapainon ja suostumaan omiin rajoihin. Se auttaa jaksamaan hoitotyössä. Jooga on myös hyvä itsehoitokeino, on helpompi neuvoa toista kun on omaa kokemusta.

Lasten jooga

Lasten joogassa tutustutaan joogaan leikin, mielikuvien ja tarinoiden kautta. Mielikuvamatkoilla pääset eläytymään mm. eläinhahmoihin, liikkumaan ja levähtämään. Jooga edistää keskittymistä, oman kehon tuntemusta ja antaa keinoja rauhoittua.

Lisää tietoa tulevista lasten joogakursseista antaa joogaohjaaja Virpi Tallqvist (virpitallqvist(at)hotmail.com).

Ohjaajille ja pitkään jooganneille

Syventävä joogaharjoitus.

Rintasyövän kokeneille

Rintasyövän kokeneilla jooga auttaa leikatun puolen liikkuvuuden ja ryhdin säilyttämisessä. Joogan avulla voi kuunnella itseään ja kehoaan lempeästi ja hyväksyen. Ryhmä toimii myös hyvänä vertaistukena. Joogassa keskeisintä ovat hengitys, hellittäminen ja rentoutuminen, oman kehon kuuntelu ja mielen hiljentäminen.

Selkäjooga

Selkäjoogassa tutustumme ja löydämme keskuslinjamme, selkärankamme, opimme rentoutumaan ja kuuntelemaan oman kehon viestejä. Sovellamme harjoitusta niin, että se sopii jokaiselle. Hengitys ja liike tarkkaavaisesti tehtynä vievät meitä kohti kehon ja mielen tasapainoa.

Svensk seniorgrupp

Vi yogar på svenska.

HARJOITA JOOGAA USEAMMIN!

Osallistu kahteen joogaryhmään viikossa, saat 20% ALENNUKSEN edullisemmasta ryhmästä.

Pic